Ile kosztował list burmistrza do mieszkańców gminy?

Opublikowano:
Autor:

Ile kosztował list burmistrza do mieszkańców gminy?  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

13,5 tys. - w tylu egzemplarzach rozesłano list burmistrza Jarocina, który w ubiegłym tygodniu trafił do mieszkańców gminy. W odpowiedzi na pytania portalu, Kancelaria Burmistrza Jarocina poinformowała dzisiaj, że pismo przesłano „do wszystkich gospodarstw domowych na terenie gminy”. Urzędnicy tłumaczą też, dlaczego list oznaczono herbem gminy, a nie jak to zwykle bywało do tej pory - logo używanym przez samorząd - „herb jest symbolem graficznym gminy i zgodnie z zapisami statutu osoby prawne, fizyczne i inne jednostki organizacyjne mogą go używać, zgodnie z przyjętym wzorem, bez ograniczeń”.

W jakim celu rozesłano informacje? - List burmistrza Jarocina do mieszkańców gminy jest podsumowaniem dziewięciu miesięcy obecnej kadencji. W tym czasie zapadło wiele decyzji, także takich, które budziły spore emocje wśród mieszkańców. W liście burmistrz wyjaśnia powody tych decyzji oraz przedstawia korzyści, jakie dzięki nim uzyska samorząd, a co za tym idzie - mieszkańcy gminy. Burmistrz postanowił w liście również odnieść się do nagłaśnianych przez media zarzutów członków tzw. komitetu referendalnego - poinformowała Ewelina Bartkowiak z KB.

Według wyliczeń urzędu wydruk listów i kopert kosztował 3.852,36 zł brutto, a dystrybucja pisma, którą w ramach umowy z gminą zajęła się Poczta Polska - 1.326,92 zł brutto. Łatwo więc policzyć, że razem samorząd zapłacił za korespondencję burmistrza - 5.179,28 zł.

A już w jutrzejszym wydaniu „Gazety Jarocińskiej” - kto stoi za referendum i kto tak naprawdę boi się plebiscytu.


 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE