Jarocin Festiwal 2016. Miasto da więcej pieniędzy, producent obieca gwiazdy

Opublikowano:
Autor:

Jarocin Festiwal 2016. Miasto da więcej pieniędzy, producent obieca gwiazdy  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kultura

Obie strony odmówiły podania szczegółów umowy, którą podpisano ponad miesiąc temu. Wczoraj agencja ujawniła, że festiwal odbędzie się w dniach od 7 do 9 lipca 2016 roku.  - Po tegorocznej zmianie organizacyjno – infrastrukturalnej festiwal ma wykonać kolejny krok w kierunku dużych europejskich imprez. W Jarocinie pojawią się między innymi gwiazdy większego format – czytamy w komunikacie rozesłanym przez rzecznika MJM. - Festiwal zorganizują wspólnie agencja Prestige MJM oraz Spichlerz Polskiego Rocka. Stosowna umowa została już podpisana. Dokument przewiduje, że oba podmioty będą organizowały festiwal przez kolejne dwa lata.

Władze miasta oczekują “rozwoju festiwalu” i bardziej atrakcyjnego programu artystycznego. Dlatego zwiększy się finansowe zaangażowanie Jarocina - z dotychczasowych 340 tys. zł do 460 tys. zł. Niespodzianką dla jarociniaków ma być możliwość zakupu karnetów na „preferencyjnych zasadach”.

- Pierwszy raz staliśmy się pełnoprawnym współorganizatorem kolejnej edycji festiwalu. Ta z pozoru drobna zmiana daje zupełnie nowe możliwości związane z współtworzeniem imprezy. Uzyskaliśmy status partnera. Możemy wpływać na kształt festiwalu i swobodnie tworzyć program imprez jemu towarzyszących - mówi cytowany przez miejski portal Sebastian Pluta, dyrektor Muzeum Regionalnego w Jarocinie. - Naszym najważniejszym zadaniem jest kontynuowanie obranej w tegorocznej edycji festiwalu formuły Jarocińskich Rytmów Młodych. Chcemy aby ta niekomercyjna część imprezy stała się naszą wizytówką. Jako współorganizator mamy też większe możliwości związane z archiwizowaniem jarocińskich koncertów. W tym roku projekt "Powracająca  Fala" zespołu Muchy zaowocował płyta, która stała się pierwszym muzycznym wydawnictwem Spichlerza Polskiego Rocka. Chciałbym żeby każda kolejna edycja Jarocin Festiwal była podsumowana wartościowym wydawnictwem płytowym.

Pierwsze szczegóły dotyczące kolejnej edycji Jarocin Festiwal mają być zaprezentowane jeszcze w tym roku, przed Świętami Bożego Narodzenia. Ruszy też sprzedaż karnetów.

- Zrobimy wszystko, by festiwal w Jarocinie miał coraz bardziej znaczącą pozycję nie tylko w Polsce, ale też poza granicami kraju. Aby stał się rozpoznawalną marką dla managementów zagranicznych wykonawców. W tym celu przeprowadzimy kampanię promocyjną na Wyspach Brytyjskich. Będzie to możliwe między innymi dzięki większemu niż dotychczas zaangażowaniu finansowemu miasta – dodaje Janusz Stefański z Prestige MJM.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE