Nie dostała rachunku, ma zapłacić karę

Opublikowano:
Autor:

Nie dostała rachunku, ma zapłacić karę  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Dali znać

Klienci Energa Operator zgłaszają nam problem z rachunkami.

- Nie dostałam faktury za energię za poprzednie miesiące, a oni mi przysyłają listem poleconym upomnienie i od razu mam zapłacić 34 zł z groszami kosztów wezwania – piekli się nasza czytelniczka z terenu gminy Jaraczewo. - Oczywiście nie mogłam się dodzwonić do siedziby firmy w ani w Gdańsku, ani w Brodnicy, wiec zadzwoniłam na infolinię. Tam mi wyraźnie powiedzieli, że przepraszają między innymi ludzi z okolic Kalisza, że faktury wysłali z opóźnieniem. Pytam więc dlaczego my mamy za to płacić? Oni tłumaczą, że mam się odwołać.

Nieoficjalnie wiadomo, że podobna korespondencja trafiła do wielu klientów Energa Operator z naszego terenu.

- To jest wyciąganie pieniędzy z naszej kieszeni za niewinność, a dla niejednego emeryta 35 zł to jest dużo - podkreśla czytelniczka i prosi o interwencję.

Ilu osób dotyczy problem, z czego wynika zamieszanie i co na to dostawca energii? Będziemy informować na bieżąco. Jeżeli otrzymaliście podobne pismo - piszcie, dzwońcie (62) 332/20-53 b.nawrocki@jarocinska.pl

[AKTUALIZACJA 14:10]

Na infolinii firmy Energa jest automatyczna informacja, że z „powodów technicznych wysyłka faktur dla klientów z okolic Kalisza, Elbląga, Olsztyna i Koszalina jest opóźniona”. Spółka „prosi o oczekiwanie na korespondencje i przeprasza za utrudniania”.

ZOBACZ TEŻ

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE