W tym roku w zmaganiach o Certyfikat Internautów w konkursie "Najlepszy Produkt Turystyczny" walczyć będzie Spichlerz Polskiego Rocka, wchodzący w skład Muzeum Regionalnego w Jarocinie. Został on wybrany przez powołaną przez kapitułę Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej jako reprezentant naszego województwa i regionu.
Jednak o tym, który z 16 nominowanych produktów otrzyma nagrodę główną zdecydują nie komisje czy gremia eksperckie ale głosy samych turystów. Oddawać je można codziennie (po jednym z każdego urządzenia) aż do 2 listopada. Wystarczy wejść na stronę: http://bit.ly/glosowanie2019. Głosować można codziennie (jeden głos z każdego urządzenia na każde 24 godziny) od 18 września do 2 października (do godz. 23.59).
"Gorąco zachęcamy do zaangażowania się w konkurs i wsparcia swoimi głosami Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie. Konkurencja jak co roku jest mocna, ale niech to tym bardzie zmotywuje nas do wypromowania naszego wielkopolskiego produktu" - apeluje Wielkopolska Organizacja Turystyczna.
Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT jest organizowany corocznie przez Polską Organizację Turystyczną. Ma on za zadanie wyłaniać najbardziej atrakcyjne, nowatorskie i przyjazne dla turystów produkty turystyczne. Nagrodzone miejsca, szlaki czy wydarzenia są włączane w działania promocyjno-informacyjne POT stając się turystyczną wizytówką nie tylko regionu, ale i kraju.
Wielkopolska Organizacja Turystyczna zorganizowała i przeprowadziła regionalny etap konkursu, w którym wskazaliśmy miejsca, szlaki i wydarzenia z Wielkopolski, które staną do walki w etapie ogólnopolskim. Wkrótce poznamy produkty turystyczne nominowane w pozostałych kategoriach, czyli jacy są wielkopolscy kandydaci do Certyfikatu POT, Certyfikatu Specjalnego i Złotego Certyfikatu.