Tylko agencja zarabia na festiwalu [WIDEO]

Opublikowano:
Autor:

Tylko agencja zarabia na festiwalu [WIDEO]  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

  JOK nie osiągnął żadnych korzyści finansowych z tegorocznego Jarocin Festiwal. Tak twierdzi dyrektor Jarocińskiego Ośrodka Kultury. - Chciałabym państwu zadać pytanie, jakie korzyści finansowe uzyskało miasto w roku ubiegłym, lub dwa lata temu? - pytała Anna Staśkiewicz podczas posiedzenie komisji kultury Rady Miejskiej w Jarocinie. I sama odpowiadała. - Jeżeli państwo nie pamiętacie, to państwu przypomnę, że w 2009 roku, kiedy JOK był organizatorem festiwalu, budżet wynosił 1,1 mln zł. Miasto wydało wtedy na festiwal 1,1 mln zł. Zysku właściwie nie było.  

W tym roku miasto przekazało JOK dotację w wysokości 340 tys. zł. Całość jak twierdzi dyrektor została wydana na festiwal.

Agencja Go Ahead, organizator Jarocina, nie ujawnia ile zarabia na imprezie. Wiadomo, że sprzedano ok. 14 tys. wejściówek. Nieoficjalne dane mówią, że impreza mogła przynieść ponad pól miliona zł zysku.  

Pełny raport o JF 2012 ma być przystawiony na czwartkowej sesji Rady Miejskiej w Jarocinie.

            (nba)

Zdjęcie: Publiczność JF 2012. Fot. Stanisław Dziekański 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE