› Gospodarka
11:04 / 15.01.2020

W internecie są już wszyscy Twoi konkurenci. Pozycjonuj się i zostaw ich w tyle!

W internecie są już wszyscy Twoi konkurenci. Pozycjonuj się i zostaw ich w tyle!

Nie trzeba nikomu tłumaczyć, że nieobecność firmy w sieci to dziś poważny błąd, za sprawą którego bardzo trudno będzie jej stawić czoła branżowym rywalom. Samo stworzenie strony, choćby bardzo efektownej i spełniającej wszystkie współczesne wymogi, to jednak za mało. Koszt jej powstania będzie poniesiony na próżno, jeśli nie zadbamy o to, by łatwo było ją znaleźć. Gdzie? Oczywiście w Google, bo to tam przecież rozpoczynamy wszelkie zakupy.

Klient nie będzie szukał Cię zbyt cierpliwie. Masz tylko chwilę, albo nie będzie Twój!

R E K L A M AMOBI - Fundacja-procent

Moglibyśmy sadzić, że skoro sam dostęp do internetu znacznie ułatwia i przyspiesza pozyskiwanie rozmaitych informacji i ofert, jego użytkownicy będą robić to w sposób niespieszny i skrupulatny, wyszukując zawsze tych najbardziej korzystnych propozycji. Otóż nie! Zdecydowana większość internautów kończy wyszukiwanie w chwili, gdy znajdzie pierwszy satysfakcjonujący wynik. Radykalnie podniesiesz swoje wyniki sprzedaży, gdy dołożysz starań, by mógł to być właśnie Twój! Jak? Rozkład popularności poszczególnych wyników Google w ciągu wielu lat pozostaje zasadniczo niezmienny – istna przepaść dzieli pod tym względem kilka pierwszych i dalsze. Miejsce w czołówce na odpowiednio dobrane frazy jest więc pewnym sposobem na sukces. Jego zdobycie nie jest jednak łatwe i wymaga fachowego wsparcia. Korzystaj z umiejętności specjalistów SEM, a po kolei odbierzesz klientów kolejnym rywalom!

Twoja droga do sukcesu wiedzie przez Google. Nie zwlekaj i wkrocz na nią!

Trzeba będzie zoptymalizować stronę, co oznacza dziś także zajęcie się wieloma aspektami technicznymi, a następnie stworzyć dobrą bazę linków. Im liczniejsza konkurencja, tym trudniej będzie zdobyć szczyt. Jak wynika z doświadczenia specjalistów z firmy Afterweb, choć miejsce w pierwszej dziesiątce na łatwe frazy można zdobyć już w trzy miesiące, to bardziej konkurencyjne mogą wymagać nawet roku. Cierpliwość zawsze wynagradzana jest jednak z dużą nawiązką. czołowe lokaty oznaczają wszak wielokrotnie więcej odwiedzin zainteresowanych konkretną ofertą internautów, a co za tym idzie, również nieporównywalnie wyższą sprzedaż.

A co, gdy zbyt długo czekać nie chcemy? Łatwiejsze, dłuższe frazy otworzą przed nami dostęp do mniej licznych, za to bardziej zdecydowanych na zakupy klientów. Jeszcze szybszy efekt przyniosą reklamy PPC w systemie Google Ads – to także warto zostawić fachowcom, którzy zadbają dla nas o efektywne wykorzystanie budżetu.

źródło: https://afterweb.pl/

0
0
oceń tekst 0 głosów 0%
R E K L A M AStimi Stihl MOBI 01_2020