Zapytanie ofertowe nr 5/2013

Opublikowano:
Autor:

Zapytanie ofertowe nr 5/2013 - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

                                                                                                                                                                                                                     Jarocin, 25.09.2013  Zapytanie ofertowe nr 5/2013Dotyczy dostawy mebli dla POW Sp. z o.o.     I. ZAMAWIAJĄCY Nazwa firmy: Południowa Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o. ul. Wolności 1a, 63-200 Jarocin NIP: 617-19-79-904, REGON: 251010225, KRS: 0000053718   II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. 2.         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.       Biurka do redakcji „Gazety Jarocińskiej”  wymiar 80x160 cm, z przegrodami płytowymi -  8 szt. + kontenery - 8 szt. 2.       Krzesła do biurek w redakcji GJ – 8 szt. 3.       Lada recepcyjna – 1 szt. zgodnie z rysunkiem dostarczonym przez Zamawiającego 4.       Krzesła do lady recepcyjnej – 2 szt. 5.       Wyposażenie gabinetu prezesa spółki   - biurko szt.1 - fotel – 1 szt. - stół konferencyjny – szt.1 - krzesła do stołu konferencyjnego– szt.10 - regał 4 szt. - szafa – 1 szt. 6. Wyposażenie sali konferencyjnej - stoły mobilne – 8 szt. - krzesła – 50 szt. 7. Kanapy skórzane czerwone – 2 szt. 8. Biurka do działu reklamy – 5 szt. 9. Regały do biura reklamy - 4 szt. 10. Szafa – 1 szt. 11. Wyposażenie biura Fundacji – 2 biurka + 2 krzesła do biurek 12. Fotele – szt. 8                       3.         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom.   III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA             Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10.11.2013 r.   IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY                         Oferta powinna być:             - opatrzona pieczątką firmową,             - posiadać datę sporządzenia,             - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,             - podpisana czytelnie przez wykonawcę.   V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1.    Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: kuriera lub dostarczona osobiście na adres: 63-200 Jarocin, ul.Wolności 1a oraz w formie elektronicznej na adres: p.piotrowicz@jarocinska.pl do dnia 10 października 2013 r. godz.10.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty. 2.    Ocena ofert  zostanie  dokonana  w dniu  10 października 2013 r., a wyniki  i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 15:00 w dniu 10 października 2013 w siedzibie Zamawiającego. 3.         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane 4.         Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6.         Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.jarocinska.pl   VI. OCENA OFERT             Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:             1 - Cena 100%               VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie.   VIII. DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela Piotr Piotrowicz pod numerem telefonu 508/318-928 oraz adresem email: p.piotrowicz@jarocinska.pl

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE