Urząd gminy w Nowym Mieście nad Wartą wznowił bezpośrednią obsługę klientów, z zachowaniem niezbędnych rygorów sanitarnych.
Przy załatwianiu spraw w urzędzie obowiązuje: nakaz zasłaniania nosa i ust, nakaz noszenia rękawiczek ochronnych, dezynfekcja rąk płynem do dezynfekcji, zachowanie bezpiecznej odległości pomiędzy klientami.
- Mimo przywrócenia bezpośredniej obsługi interesantów zachęcamy do kontaktu telefonicznego i elektronicznego z pracownikami urzędu, co pozwoli na zapoznanie się ze sprawą, zgromadzenie odpowiednich dokumentów oraz przyspieszy załatwienie
- mówi wójt gminy, Aleksander Podemski.
Kiedy i jak załatwić urzędową sprawę?
Kasa czynna jest w następujące dni: poniedziałek 8.30 - 13.00 wtorek, środa 7.30 - 13.00 z przerwą w godzinach 10.00 - 10.30
Kasa pełni również funkcję biura podawczego - klienci mogą zostawić tu wnioski, pisma i inne dokumenty.
Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych komórek organizacyjnych możliwy jest po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym:
czwartek, piątek 8.00 - 14.00 tel. (61) 287-40-14, (61) 287-40-06
lub drogą mailową: urzad@gmina-nowe-miasto.pl.