Koniec Free.wolnego Jarocina. Miasto ma nowe logo i hasło.
Władze miasta na specjalnej konferencji zaprezentowały nowe hasło promocyjne i wizerunek graficzny.
- Z hasłem „To miasto brzmi” jest tak, jak ze struną. Jak się w nią uderzy, to ona brzmi z tym, że coraz ciszej. Wydaje mi się, że właśnie dzisiaj, teraz, to hasło i to logo, to jest właśnie ten moment żeby uderzyć w tą strunę i żeby ona znów brzmiała - mówił Jacek Chudzik, jeden z twórców Jarocińskich Rytmów Młodych, który został zaproszony na piątkową inaugurację. - Chodzi o to, żeby to miasto brzmiało, żeby ktoś się nie pytał: A co w Jarocinie? Wszyscy wiedzą, że Jarocin to festiwal.
Logotyp - potencjometr z kolorowym irokezem - przygotowała agencja P11. Znak trafi między innymi na urzędowe dokumenty i gadżety.
- Postarajmy się kreować wizerunek Jarocina jako miasta, które jednoznacznie kojarzy się z muzyką. Mówmy ludziom, że Jarocin nie skończył się w latach 80., że nadal istnieje. Pokażmy, jak potrafimy korzystać z korzeni muzycznych - powiedział burmistrz Stanisław Martuzalski.
Od 3 lat gmina posługiwała się logotypem z tzw. „freeformą” przez wielu kojarzonym złośliwie z kleksami. Wcześniej miasto miało hasło „Jarocin tu wszystko gra”.
Większości rozmówców portalu podoba się nowe logo. - Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony - powiedział Tomek Jankowski, lider między innymi Za Zu Zi, który również był gościem na prezentacji.
Jak Wam się podoba nowy pomysł na promocję Jarocina?
(nba)
Zagłosuj w sondzie:
{loadposition sonda_1_kg}