Jarocin - to miasto brzmi [SONDA + WIDEO]

Opublikowano:
Autor:

Jarocin - to miasto brzmi [SONDA + WIDEO] - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Koniec Free.wolnego Jarocina. Miasto ma nowe logo i hasło.

Władze miasta na specjalnej konferencji zaprezentowały nowe hasło promocyjne i wizerunek graficzny.

- Z hasłem „To miasto brzmi” jest tak, jak ze struną. Jak się w nią uderzy, to ona brzmi z tym, że coraz ciszej. Wydaje mi się, że właśnie dzisiaj, teraz, to hasło i to logo, to jest właśnie ten moment żeby uderzyć w tą strunę i żeby ona znów brzmiała - mówił Jacek Chudzik, jeden z twórców Jarocińskich Rytmów Młodych, który został zaproszony na piątkową inaugurację. - Chodzi o to, żeby to miasto brzmiało, żeby ktoś się nie pytał: A co w Jarocinie? Wszyscy wiedzą, że Jarocin to festiwal.

Logotyp - potencjometr z kolorowym irokezem - przygotowała agencja P11. Znak trafi między innymi na urzędowe dokumenty i gadżety.

- Postarajmy się kreować wizerunek Jarocina jako miasta, które jednoznacznie kojarzy się z muzyką. Mówmy ludziom, że Jarocin nie skończył się w latach 80., że nadal istnieje. Pokażmy, jak potrafimy korzystać z korzeni muzycznych - powiedział burmistrz Stanisław Martuzalski.

Od 3 lat gmina posługiwała się logotypem z tzw. „freeformą” przez wielu kojarzonym złośliwie z kleksami. Wcześniej miasto miało hasło „Jarocin tu wszystko gra”.

Większości rozmówców portalu podoba się nowe logo. - Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony - powiedział Tomek Jankowski, lider między innymi Za Zu Zi, który również był gościem na prezentacji.

Jak Wam się podoba nowy pomysł na promocję Jarocina?

(nba)

 

Zagłosuj w sondzie:

{loadposition sonda_1_kg}

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE