Jarocin. Urząd Miejski w Jarocinie. Praca w Jarocinie. Praca w UM w Jarocinie. Stanowisko podinspektora
Praca w urzędzie, na umowę, pełny etat, 40 godzin tygodniowo, do tego tytuł podinspektora - prawda, że brzmi atrakcyjnie?
Burmistrz Jarocina ogłosił właśnie konkurs na stanowisko podinspektora w Wydziale Administracji - Referacie Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Jarocinie.
Kandydat poza nieposzlakowaną opinią musi mieć wyższe wykształcenie z zakresu prawa lub administracji, albo inne studnia, które pozwolą mu na wykonywania zadań na tymże stanowisku.
Osoba zainteresowana etatem w magistracie powinna też znać m.in. ustawy i rozporządzenia dotyczące ewidencji ludności, ochrony danych osobowych i wydawania dowodów osobistych.
Wśród dodatkowych wymogów pojawia się asertywność, komunikatywność i znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie średniozaawansowanym.
Ile zarabia podinspektor? Według naszych ustaleń osoba pracująca na tym stanowisku, bez stażu, otrzymuje miesięczne wynagrodzenie w kwocie około 2.800 zł brutto. Czy to dużo? Każdy może ocenić sam [ZOBACZ TUTAJ]
Dokumenty na konkurs można składać do 5 lutego, do godziny 15.30 w Kancelarii Burmistrza Jarocina, pokój nr 32, lub przesłać na adres urzędu [ZOBACZ WIĘCEJ TUTAJ]
Ostatnie tygodnie pokazują, że nie jest łatwo pozyskać nowych pracowników do urzędu miejskiego. Pozytywnego rozstrzygnięcia nie przyniósł konkurs na dyrektora wydziału administracji, a także sekretarza gminy [ZOBACZ WIĘCEJ TUTAJ]. Jak będzie tym razem?