E-commerce to złożony system. Wraz z rozwojem sprzedaży rośnie liczba partnerów i kanałów marketingowych, z którymi współpracuje się, by generować kolejne wzrosty. To wymaga elastycznego podejścia do współpracy z organizacjami, które wypracowały właściwy dla swojej grupy docelowej sposób prezentacji danych.
Sieci afiliacyjne zintegrowane z Feedink
Współpraca z sieciami afiliacyjnymi to jeden z głównych elementów marketingu internetowego. Sieci afiliacyjne oferują dostęp do nowych kanałów sprzedaży poprzez prezentację informacji o produkcie na witrynach partnerów uczestniczących w danym programie (danej sieci). Tajemnicą sukcesu sieci afiliacyjnych jest właściwe targetowanie, które gwarantuje, że feed produktowy trafia do grupy docelowej, która może być zainteresowana danymi produktami.Ta forma reklamy internetowej to dobre narzędzie do:
- budowy i wzrostu świadomości marki,
- dotarcia do potencjalnych klientów,
- nawiązania kontaktu z użytkownikami, którzy mogą stanowić grono przyszłych potencjalnych klientów.
Zarządzanie treścią przez Feedink
Okazuje się, że zarządzanie złożonym plikiem produktowym składającym się z wielu pozycji wymaga niemałego zaangażowania. Co więcej, ważne jest też optymalne lokowanie środków przeznaczonych na reklamę produktową w Internecie. Konieczne do tego jest profesjonalne zarządzenie plikiem produktowym i jego kolejnymi wersjami. W tym celu warto korzystać z narzędzi, które dają możliwość automatyzowania wielu procesów z tym związanych. Jednym z ciekawszych rozwiązań tego typu dla branży e-commerce jest platforma Feedink. Narzędzie to umożliwia:
- przesyłanie pliku produktowego w formacie Ceneo i wielu innych,
- aktualizowanie kolejnych wersji plików w określonych interwałach,
- agregowanie danych analitycznych o tym, jak prezentują się określone pozycje,
- korygowanie zawartości kolejnych wersji plików na podstawie reguł uwzględniających dane analityczne.