Konferencja burmistrza Jarocina, agencji Go Ahead i Jarocińskiego Ośrodka Kultury.
- W tej chwili zbliżamy się do pułapu około dziesięciu tysięcy karnetów, przy czym największa spodziewana frekwencja będzie w sobotę, na którą sprzedanych jest najwięcej biletów - mówi Łukasz Minta - szef Agencji Go Ahead, organizator festiwalu, podczas konferencji prasowej zorganizowanej przed oficjalnym rozpoczęciem Jarocin Festiwal 2012.
- Dużo ludzi przyjeżdża na zespół Within Temptation. Ci, którzy przyjeżdżają na zespół Kult, to jest publiczność festiwalowa i ona kupuje karnety. Publiczność Within Temptation, to Ci, którzy być może nie przyjeżdżali tutaj do tej pory i nie byli przekonani do trzech dni, ale mam nadzieję, że zobaczą i to będą nasi potencjalni widzowie w przyszłym roku - mówił Minta.
Z wejściówkami, przynajmniej dziś nie powinno być problemów. W Jarocińskim Ośrodku Kultury jest jeszcze około tysiąca karnetów oraz po kilkadziesiąt biletów na poszczególne dni.
Zarówno burmistrz Jarocina jak i Łukasz Minta szef Agencji Go Ahead mówili, że formuła festiwalu w dotychczasowym miejscu się wyczerpuje. - Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że powinniśmy poważnie pomyśleć o nowym miejscu. Jeżeli chcemy myśleć o rozwoju festiwalu to musi być inna lokalizacja - mówił burmistrz Stanisław Martuzalski. Jako potencjalne miejsce burmistrz wspomniał o terenach przy zalewie w Roszkowie. - Z tego miejsca, brutalnie mówiąc jest wyciągnięte maksimum - dodawał Minta.
Burmistrz zapewnił także, że rozmowy i przygotowania do kolejnego festiwalu zaczną się zaraz po zakończeniu tegorocznego.
(faf)