3 dni dały władze Jarocina firmom zainteresowanymi przetargiem na działania promocyjne gminy [AKTUALIZACJA]
Ogłoszenie o przetargu na całoroczną promocję gminy Jarocin opublikowano w Wigilię już po zamknięciu magistratu. Oferenci mieli w sumie niecałe 3 dni (wyjmując okres świąteczno-noworoczny) na zadawanie pytań i przygotowanie propozycji.
Już na poniedziałkowej sesji, nie tylko radni opozycji, krytykowali takie podejście do zamówienia. Głośno padały pytania - kto w takim czasie przygotuje rozbudowaną ofertę wartą blisko 200 tys. zł?
Czy przetarg mógł być napisany pod konkretną firmę? Burmistrz tłumaczył, że idzie jedynie o zabezpieczenie interesu gminy. - Nie jest to skierowane do jakiegokolwiek podmiotu - przekonywał Stanisław Martuzalski.
W ciągu kilkunastu godzin urzędnicy otrzymali od zainteresowanych podmiotów ponad 20 pytań. Termin składania ofert wydłużono do jutra do godz. 10.30.
Więcej o przetargu na działania promocyjne w aktualnym wydaniu „Gazety Jarocińskiej”.
[AKTUALIZACJA 03.01.2013, 08:32]
Do dzisiejszego rana swoje oferty w przetargu złożyły dwa podmioty - dowiedział się poortal nieoficjalnie.
[AKTUALIZACJA 11:04]
Na przetarg wpłyneło 7 ofert.
(nba)
Na zdjęciu: Odpowiedzialna za promocję gminy sekretarz Aldona Łyskawińska i koordynator Biura Promocji Gminy Tymoteusz Orszulak
Fot. Bartek Nawrocki